Pagina's

woensdag 12 mei 2021

On Our Way


 

Zaterdag 21 maart de eerste lange wandeling van dit jaar gemaakt, 28 km rond de dommel en de hond was mee. Deze leuke foto moest natuurlijk gescrapt worden.


Omdat het hard waaide dit groen regenjasje aan wat ontzettend goed de wind tegenhoud zodat je met alleen een vest daaronder lekker vrij kan bewegen. De kleur groen laat ik terugkomen met distress oxide en deze mask.


Mask Art Meetkunde 470.715.815


Daar bovenop een grote stempel van Studio Light waar wanderlust op staat deze in het zwart hierop gestempeld. Daarna met zwart en bruin aangekleed met embellisments passend bij het thema, zoals deze toffe filmstrips met tekst.


472.950.008



Hier zie je de leuke liniaaltjes in bruin en zwart samen met een klok, die weer leuk past bij "here and now".

 


491.200.003  en 491.200.020


De mooie strookjes met bolle letters zijn met onderstaande mask gemaakt.


470.715.160


De tekst wat en wanneer is zelf samengesteld met de sticker art letters & numbers


Heel handig zodat je elke denkbare tekst zelf kunt maken. Echt het is zo leuk om te scrappen dat ik zou zeggen probeer het eens!

Bedankt en groetjes,


3 opmerkingen:

  1. Wat een pracht layout en veel leuke details zijn er te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi everyone I'm Wayne Desmond
    Hi everyone I'm Wayne Desmond and am here to share the wonderful work Dr Believe did for me. After 5 years in marriage with my husband with 2 kids, my husband started acting weird and going out with other ladies and showed me cold love, on several occasions he threatens to divorce me if I dare question him about his affair with other ladies, I was totally devastated and confused until a old friend of mine told me about a spell caster on the internet called Dr. Believe who help people with relationship and marriage problem by the powers of love spells, at first I doubted if such thing ever exists but decided to give it a try, when I contact him, he helped me cast a love spell and within 48hours my husband came back to me and started apologizing, now he has stopped going out with other ladies and his with me for good and for real. Contact this great love spell caster for your relationship or marriage problem to be solved today via email: believelovespelltemple@gmail.com or WhatsApp: +19713839183

    Here is my personal email: waynedesmond22@gmail.com if you wish to ask me anything



    BeantwoordenVerwijderen