Pagina's

zaterdag 22 mei 2021

Gefeliciteerd

 Bij Dutch Doobadoo hebben we diverse Crafty Kits. Voor vandaag heb ik een kaart gemaakt met de Crafty Kit Alison.



Bij deze kit zit ook een Shape Art. De grootste maat heb ik overgenomen uit wit cardstock en vervolgens telkens een maatje kleiner uit zwart en rose cardstock en designpapier uit deze kit.

Crafty Kit Alison
472.100.002

472.100.002 Crafty Kit - Alison


In het midden heb ik een Noor! Design mal geplakt. Hierachter heb ik nog 2 vlakken cardstock en designpapier geplakt. In het midden van de mal heb ik ook nog het designpapier geplakt. Het poppetje is van Bella Lulu.



Teksten mogen natuurlijk niet ontbreken op een verjaardagskaartje. Deze zijn van Hobbizz. En hoe leuk is deze als je net iets te laat bent.


En wat is een kaart zonder bloemen? Die horen er natuurlijk ook bij. Deze zijn van Noor! Design. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



1 opmerking: