Pagina's

zondag 2 mei 2021

Hello Spring

 




Ik laat jullie vandaag een kaartje zien waarbij ik aan de slag gegaan ben met 2 Dutch Doobadoo mallen. Als eerste heb ik deze mal van de easelkaart gebruikt. 


Dutch Doobadoo Card Art Easel card Hexagon
470 713 850


Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. Vervolgens heb ik het designpapier opgeplakt, dit komt uit een papierblokje van Marianne Design. 


Ik heb voor dit kaartje de mal met de kleine vakjes niet gebruikt omdat ik de nieuwe build up koe graag op deze kaart wilde verwerken. 


Dutch Build up Koe
470 713 859

Met de build up mal maakte ik deze koe.


Het kaartje met de tekst komt uit de Crafty kit XL Happy Spring en de sneeuwklokjes heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design. Het grasrandje is gemaakt met een stans en de kleine bloemetjes heb ik gemaakt met een ponsje. In het hartje van de bloemetjes heb ik nog een plakparel geplakt. 


De easelkaart kan blijven staan door deze bloem. Deze bloem is gemaakt met een stans van Elisabeth Craft Design, de blaadjes horen ook bij de stansenset van deze bloem. In het hart van de bloem heb ik een splitpen gebruikt, die ook door de kaart heen gaat zodat de bloem ook goed stevig vast zit.


Met een tekststempel van Marianne Design stempelde ik deze tekst.


Ook aan deze kant heb ik wat sneeuwklokjes gemaakt.


Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten