Pagina's

donderdag 27 mei 2021

Agenda

Net zoals vorig jaar heb ik ook dit weer een zeer eenvoudige saaie agenda gekocht en de voorkant bewerkt.


Ik ben vergeten om vooraf een foto van de agenda te maken, hier een vergelijkbare agenda. Een saaie agenda zoals je ziet.


En nu ziet mijn agenda er zo uit, een uniek exemplaar. Vooraf heb ik eerst de agenda met een gebroken witte verf bewerkt. Vervolgens heb ik met masks (Dutch mask art Stars A6 en mask art Grunge Circles), een gelli plate en alcoholinkt een afdruk op de voorkant van de agenda gemaakt. De afdruk heb ik van de gelli plate gehaald met een laagje witte verf. Als je op papier een afdruk maakt met de gelli plate, dan kun je het papier goed op de gelli plate aandrukken. Met de agenda met een stevige kaft ging dat wat moeilijker. De gelli plate raakte niet de gehele voorkant zoals je ziet. Daarom heb ik aan de randen het patroon met de mask herhaald maar dan hierbij verf gebruikt die ik met een blending tool aangebracht heb.


Om iets meer structuur op de voorkant te krijgen heb ik er wat Frantage op gestrooid en dit verhit. Ook heb ik met gouden en blauwe verf gespetterd.Omdat er in de afdruk een klein beetje van de blauwe inkt tevoorschijn kwam heb ik dit blauw iets meer terug laten komen aan de randen van de agenda. 


Hiervoor heb ik een Inktense potlood gebruikt en met een natte vinger de kleur iets uitgewreven. De stempel met deze tekst vond ik erg geschikt om op een agenda te gebruiken.


Hier een close up van de kaft. Het grungy effect van de gelli plate vind ik erg gaaf. Afgelopen jaar genoot ik iedere keer als ik mijn agenda pakte en de voorkant hiervan zag. Ik ben benieuwd of dit komend schooljaar weer zo zal zijn.

Leuk dat je weer hier kwam kijken.

Fijne dag verder, 
groeten Hanny

4 opmerkingen:


  1. Hi everyone I'm Wayne Desmond
    Hi everyone I'm Wayne Desmond and am here to share the wonderful work Dr Believe did for me. After 5 years in marriage with my husband with 2 kids, my husband started acting weird and going out with other ladies and showed me cold love, on several occasions he threatens to divorce me if I dare question him about his affair with other ladies, I was totally devastated and confused until a old friend of mine told me about a spell caster on the internet called Dr. Believe who help people with relationship and marriage problem by the powers of love spells, at first I doubted if such thing ever exists but decided to give it a try, when I contact him, he helped me cast a love spell and within 48hours my husband came back to me and started apologizing, now he has stopped going out with other ladies and his with me for good and for real. Contact this great love spell caster for your relationship or marriage problem to be solved today via email: believelovespelltemple@gmail.com or WhatsApp: +19713839183

    Here is my personal email: waynedesmond22@gmail.com if you wish to ask me anything



    BeantwoordenVerwijderen
  2. DR EMU WHO HELP PEOPLE IN ANY TYPE OF LOTTERY NUMBERS

    It is a very hard situation when playing the lottery and never won, or keep winning low fund not up to 100 bucks, i have been a victim of such a tough life, the biggest fund i have ever won was 100 bucks, and i have been playing lottery for almost 12 years now, things suddenly change the moment i came across a secret online, a testimony of a spell caster called dr emu, who help people in any type of lottery numbers, i was not easily convinced, but i decided to give try, now i am a proud lottery winner with the help of dr emu, i won $1,000.0000.00 and i am making this known to every one out there who have been trying all day to win the lottery, believe me this is the only way to win the lottery.

    Contact him on email Emutemple@gmail.com
    What's app +2347012841542
    Https://emutemple.wordpress.com/
    Https://web.facebook.com/Emu-Temple-104891335203341

    BeantwoordenVerwijderen