Pagina's

zondag 16 mei 2021

Hiiiiieperdepiep

 

Een zoontje van een collega van Goris was jarig. Hij is verstandelijk beperkt en pas had hij een tekening gemaakt en zijn begeleidster had 'em via de post opgestuurd. Goris vroeg of ik een kaartje voor hem wilde maken en opsturen. Ik begon met een kaart en was van plan om alleen de schuur van Dutch Doobadoo te gebruiken. Gaandeweg toen ik bezig was, verzon ik er steeds meer bij en werd het een hele grote kaart. Maar ik vernam dat de post 'em bezorgd had en het joch was er blij mee en vond 'em prachtig.


De boerderijkaart in zijn geheel. Omdat tie nu zo groot werd, heb ik card art Triptych gebruikt als basis. 

Card art Triptych 470.713.644

Deze heb ik overgetekend op kraft en wit fluweelkarton. Een wolkendek gemaakt met craft stencil Sunburst van MD en daarna alles een mooi plaatsje gegeven.



De schuur is getekend op wit fluweelkarton, zwart en rood cardstock en de deurtjes uit designpapier Wood Stone en het beslag is gestanst uit zwart karton en bewerkt met zilver wax van Cadence.

Card art Barn 470.713.851

Voor de schuur zit de waakhond en een paar kuikens speelden verstoppertje. Langs het dak groeit een wingerd. Op de voorgrond in het gras zit een banner met de tekst.



Bij een hooischuur hoort een kruiwagen met stro en een riek en spa. Ook hier zat een kuiken verstopt.
In de boom bloeit de bloesem en in het gras loopt een kapoentje.



Bij de appelboom loopt een koe en ook hier een kapoentje in het gras.


Card art Tree 470.713.853 

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kaart en de jongen zal hier zeker erg blij mee zijn geweest! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke boerderij kaart!
    Mooi de getekende accentjes, die geven de kaart iets extra's.
    Leuk dat het jochie de kaart waardeert, daar doe je het voor :)
    Fijne Zondag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik schrijf dit artikel om Dr. Ilekhojie te bedanken, de machtige spreukenmaker die me onlangs heeft geholpen mijn ex-geliefde terug te brengen die me de afgelopen 8 jaar zonder reden heeft verlaten voor een andere vrouw. Nadat ik een bericht op internet had gezien van Jenna uit de VS waarin stond dat ze werd geholpen door Dr. Ilekhojie, besloot ik ook contact met hem op te nemen voor hulp omdat ik geen keus had, ik wilde gewoon mijn geliefde terug en geluk. Tot mijn grote verbazing kwam mijn minnaar op zijn knieën thuis zodat ik een plekje in mijn hart zou vinden om hem te vergeven, ik was echt verbaasd en geschokt toen mijn minnaar neerknielde en om vergeving smeekte en dat ik hem terug zou accepteren. Ik heb echt bijna geen uitdrukkingen meer en ik weet niet hoe ik mijn waardering op u moet overbrengen, dr. Ilekhojie. Je bent een God die gezonden is om een verbroken relatie te herstellen, en nu ben ik een gelukkige vrouw. zijn contactgegevens whatsApp +393898289395

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hi everyone I'm Wayne Desmond
    Hi everyone I'm Wayne Desmond and am here to share the wonderful work Dr Believe did for me. After 5 years in marriage with my husband with 2 kids, my husband started acting weird and going out with other ladies and showed me cold love, on several occasions he threatens to divorce me if I dare question him about his affair with other ladies, I was totally devastated and confused until a old friend of mine told me about a spell caster on the internet called Dr. Believe who help people with relationship and marriage problem by the powers of love spells, at first I doubted if such thing ever exists but decided to give it a try, when I contact him, he helped me cast a love spell and within 48hours my husband came back to me and started apologizing, now he has stopped going out with other ladies and his with me for good and for real. Contact this great love spell caster for your relationship or marriage problem to be solved today via email: believelovespelltemple@gmail.com or WhatsApp: +19713839183

    Here is my personal email: waynedesmond22@gmail.com if you wish to ask me anything




    BeantwoordenVerwijderen
  5. DR EMU WHO HELP PEOPLE IN ANY TYPE OF LOTTERY NUMBERS

    It is a very hard situation when playing the lottery and never won, or keep winning low fund not up to 100 bucks, i have been a victim of such a tough life, the biggest fund i have ever won was 100 bucks, and i have been playing lottery for almost 12 years now, things suddenly change the moment i came across a secret online, a testimony of a spell caster called dr emu, who help people in any type of lottery numbers, i was not easily convinced, but i decided to give try, now i am a proud lottery winner with the help of dr emu, i won $1,000.0000.00 and i am making this known to every one out there who have been trying all day to win the lottery, believe me this is the only way to win the lottery.

    Contact him on email Emutemple@gmail.com
    What's app +2347012841542
    Https://emutemple.wordpress.com/
    Https://web.facebook.com/Emu-Temple-104891335203341

    BeantwoordenVerwijderen