Pagina's

donderdag 11 april 2019

Dikke Knuffel voor Jou

Hallo allemaal,

Na alle kerstkaartjes heb ik maar weer eens een verjaardagskaartje gemaakt. Ik heb hiervoor deze mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Ducht Shape Art Circle 470 713 169 A5.


De basiskaart heb ik overgetrokken op wit cardstock. De randen heb ik voorzien van een laagje oxide inkt, passend bij de kleur van het designpapier. Daarna heb ik het grote rondje nog een keer vergetrokken en uitgeknipt op kraft papier. Als laatste heb ik het designpapier gebruikt.  


Op de kaart heb ik een stempeltje gebruikt. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castell potloden.


De bloemen heb ik gemaakt met een stans. Door de bloemen meerdere keren uit te stanzen en vervolgens op elkaar te plakken en de bloemblaadjes omhoog te halen krijg je een hele mooie bloem.
Achter de bloemen heb ik nog enkele blaadjes verwerkt. Deze heb ik ook gemaakt met een stans. 

  

Vervolgens heb ik met enkele tekststempels de kaart afgemaakt. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

2 opmerkingen: