Pagina's

zondag 9 december 2018

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een creatie zien gemaakt met een mooie Dutch Doobadoo mal.


Deze mooie mal is echt een favoriete mal voor mij.




Je kunt er veel op kwijt en het het blijft toch een mooi geheel. Het is mal 470.713.329 de Dutch Fold Card Art Double Display.


De bloem heb ik van glitterfoam gemaakt. 


De randjes zijn ook van Dutch Doobadoo en is artikelnummer 472.948.020. Echt heel leuk om te gebruiken.


Ik wens jullie allemaal een fijne dag en ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart!
    Leuk met de bal in het midden, en de randjes opzij.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! En zeker een heel leuk model.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen