Pagina's

woensdag 14 november 2018

Welkom Sinterklaasje

Hallo Allemaal,


Deze keer heb ik  het gave sinterklaas paper art vel gebruikt.


De basis voor deze kaart is de al wat oudere shape art book die echt nog steeds erg leuk is om te gebruiken. 

470.713.112 Dutch Doobadoo Shape Art Book
 470.713.112.


De paper art vellen zijn erg fijn en je kan ze bewerken met inkt of zoals ik gedaan heb met de letters en een beetje op de huisjes met embossingpoeder.

472.950.005 Laser Paper Art A5 Sinterklaas
472.950.005


Hier zie je een close up van de letters.


Als je tussen de bladzijde wat kit doet wordt het een beetje verhoogt waardoor je veel diepte in je kaart krijgt.


De blz heb ik met een distresser en inkt oud gemaakt en her en der heb ik stansjes en stempels geschoven en alles oud gemaakt.


Nog even het hele kaartje en dan hoop ik voor een beetje inspiratie gezorgd te hebben. Bedankt voor het bezoek aan mijn blog en graag tot een volgende keer

groet,

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit vintage kaartje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Mooi met de wishlist en het plaatje is enig.
    Hele leuke vintage look.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen