Pagina's

woensdag 21 november 2018

Enjoy

Hallo allemaal.

Misschien heb jij mijn kaart "Enjoy" al wel in de mailing van Dutch Doobadoo zien staan.


In dit blogbericht wil ik je laten zien hoe ik deze kaart gemaakt heb.


Ik ben begonnen met een blaadje uit een boek te scheuren. Dit blad heb ik niet al te netjes, met Dutch Doobadoo gesso ingesmeerd.



Hierna heb ik op dit blaadje tissue paper, washi tape, stukjes muziekpapier, postzegels, plaatje uit een boek en  garen geplakt. Hiervoor heb ik gel medium gebruikt omdat gel medium goed overschilderbaar is.


Met verf en distress oxide heb ik de pagina een kleurtje gegeven. De verf heb ik met een paletmes aangebracht. Zoals je onderaan de pagina kunt zien, heb ik ook nog een mask  hierbij gebruikt
(Dutch Mask Art A5 Vintage 470.715.028).



Met diverse materialen heb ik de pagina wat meer kleur gegeven.


Met een stempel, stempelinkt en Frantage heb ik nog wat accenten op het papier aangebracht.

  

Met een andere mask (Dutch Mask Art A5 Geomatric Blocks 470.715.114)   heb ik nog wat accenten terug laten komen met gesso en oxide inkt.


Omdat ik de kaart waar ik dit papier op wilde plakken te saai vond, heb ik ook hier deze mask gebruikt.



De Greyboard letters van Dutch Doobadoo heb ik geverfd en op de kaart gebruikt.


En dit is dan de uiteindelijke kaart die ik gemaakt heb.

Heerlijk, dat "geklieder".
Groeten Hanny

1 opmerking: