Pagina's

donderdag 11 mei 2017

Tea Time

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met een card art mal van Dutch Doobadoo, de theepot !


Ik ben begonnen met de theepot uit te tekenen op rood karton van Pion Design, deze kleur past er precies bij.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Teapot

Ik heb dit plaatje gemat op een ovaal van Noor! Design, deze heb ik uit zalm/roze karton gestanst. Hieronder heb ik een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts schuin opgeplakt en daaronder zit weer een papieren kleedje. De blaadjes onder het bloementoefje zijn van Dutch Doobadoo, dit is paper laserart en ook deze heb ik ingekleurd met de water brushmarkers.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren

De tekst is van Noor! Desing, hier heb ik zelf even een banner van gemaakt. De vlindertjes zijn ook van Noor! Design. Verder heb ik nog een kantje gebruikt en wat roosjes/bloemen. Je hebt niet veel nodig om zo'n mooie theepot te maken.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren, alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

1 opmerking: