Pagina's

donderdag 6 oktober 2016

Dutch Doobadoo Demo - Hobbyvoordelig


Aankomende zaterdag 8 oktober mag ik bij Hobbyvoordelig in Delft een demo geven met de nieuwste Dutch Doobadoo materialen! Dus heb je nog niks gepland, kom dan vooral naar de Troelstralaan 41 in Winkelcentrum de Hoven. Tussen 10u en 16u zal ik hier aanwezig zijn om je te laten zien wat er allemaal mogelijk is met deze mooie materialen en als je vragen hebt stel ze dan ook gerust!


Dit is één van de creaties die ik deze dag meeneem en deze heb ik gemaakt met de toffe nieuwe Card Art Fold 470.713.314.

470.713.314 Fold Card Art Envelop

De witte accenten heb ik gegeven met de witte gesso en lijmen doe ik natuurlijk met de fijnste lijm die er is, nl de Dutch Doobadoo alleslijm!


Ik hoop dat ik jullie zaterdag aan mijn demo tafel mag begroeten!

Liefs

1 opmerking: