Pagina's

zaterdag 28 november 2015

Christmas Treat

Wat is de nieuwe Box Art mal "Treatbox" 470.713.015 weer ontzettend leuk hé? Zeker voor straks richting de feestdagen is het ontzettend leuk om hier een paar kleine chocolaatjes in te doen en dit weg te geven. Ik heb er een klein setje van gemaakt, dus ook een klein kerstkaartje erbij.


Het doosje teken je na op Kraft Cardstock en knip je netjes uit. Daarna ga je deze beplakken met designpapier. Voor de decoratie heb ik een taartrandje gebruikt, wat jute touw, en de mooie Kraft labels van Dutch Doobadoo. 


Dit zijn al kant en klare labels 470.007.004 die je zo kan verwerken op je project.


Als je het doosje uit een groot vel van 30 x 30 cm snijdt houdt je nog een gedeelte over. Ik vond het zonde om hier niks mee te doen, dus ik heb er een klein dubbel kaartje van 10 x 12 cm van gemaakt.


Hierop een 3D plaatje verwerkt, en de mooie Cardboard Art wantjes van Dutch Doobadoo. Op de wantje heb ik wat Foamball clay wit gedaan voor het bontkraagje.


   

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten