Pagina's

maandag 9 maart 2015

Party

Vandaag laat ik jullie een taartpuntje zien, deze heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Card art mal 470.715.540. Deze heb ik op Kraft Cardstock nagetekend en uitgeknipt.


Het gebruikte designpapier komt uit een paperpad van Wild Rose Studio - Bella's Birthday.


Op de bovenkant heb ik een toefje gemaakt van een strik, wat pompons, roosjes en kersjes. Hierop heb ik wat structuurpasta gesmeerd. De vlinder is gemaakt met een stans van Wild Rose Studio.



De cardboard art ballonnen kunnen niet opbreken bij een feestje toch?  Ik heb de bovenkant er weer afgehaald en er wat structuurpasta overheen gedaan.


In het midden van het taartje heb ik een gat gemaakt en er een paar zuurtjes in gedaan. Onderlangs zie je nog de Laser Paper art borders, daaronder wat parelsnoer geplakt. Voor het taartrandje heb ik de doily 6003/1002 gebruikt.


Ik hoop dat ik jullie met dit taartpuntje weer wat inspiratie kan geven. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten