Pagina's

zondag 8 maart 2015

ATC for You

Weten jullie al dat het ook heel leuk is om de mooie Dutch Doobadoo producten te verwerken op ATC'tjes (Artist Trading Cards)?! Zo maak je met behulp van de verschillende masks en de structuurpasta erg leuke achtergronden en met de mooie cardboard art en paper art maak je je kaartjes helemaal af.


Zo heb ik dus op deze atc met de cardboard hartjes een mooi detail aangebracht. Hiervoor heb ik het bovenlaagje van het hartje verwijderd en het hartje bewerkt met wat bruine inkt.


En voor deze atc heb ik met een mask en de structuurpasta een mooie achtergrond aangebracht. Na het drogen van de pasta heb ik kleur aangebracht mbv verschillende mooie glitter sprays.



Ik hoop dat jullie dit ook eens uit gaan proberen, want het is erg leuk om te doen.

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten