Pagina's

woensdag 21 januari 2015

Winter Wonderland

Hoi lieve allemaal,

Geïnspireerd door de sneeuw, heb ik dit kaartje gemaakt. Ik denk dat er heel wat sneeuwpoppen gemaakt zijn buiten, maar ik heb het toch maar binnen gedaan. De leuke snowman is de nieuwe mal van DDBD die al gepreorderd kan worden, maar lucky me kon er al mee aan de slag.


Om te beginnen heb ik een easle kaartje gemaakt. En deze beplakt met DP. 


Toen de snowman omgetrokken op wit carstock en uitgeknipt.  De binnenmaat omgetrokken op DP. De hoed uit zwart  en de handjes weer uit wit en DP. 

Dutch Card Art - Snowman

De handjes heb ik met foam opgeplakt, zo komt er wat diepte in. Met lint een sjaal gemaakt. En pareltjes als oogjes en op de buik gebruikt.


Het afdrukje is ingekleurd met L'aquarelle . Wat ijskristal gebruikt als bontrandje en ook liquid snow.


Onderaan een ijsrand gemaakt met daarboven bolletjes lint. De nieuwe Cardboard Art bewerkt met structuurpasta en ijskristallen. 

Dutch Cardboard Art - Hats and gloves

De stempel gestempeld met Versamark en witte embossingpoeder. Uiteraard ook nog wat bloemetjes erbij en wat sneeuwballen.


Zo kunnen jullie het model beter zien.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en tot de volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

   



   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten