Pagina's

dinsdag 18 december 2018

Boodschappenlijstje SOL

 Lieve SOL vriendinnen,

Het is weer zover, we gaan weer gezellig Sollen! En wel op vrijdag 28 december om 20.00 uur. Hebben jullie er al zin in? We hopen dat jullie weer gezellig mee gaan doen.


Voor diegenen die het de vorige keer gemist hebben of voor de 1e keer meedoen. SOL staat voor Scrap OnLine. Dit betekent dat we online, gezamenlijk met alle deelnemers die meedoen, hetzelfde project gaan maken. Wat dit project is, is en blijft een verrassing. Je krijgt om de zoveel tijd vanaf 20.00 uur een aanwijzing en die voer je uit.

De aanwijzingen worden gegeven via onze Dutch Doobadoo Facebook groep. Zorg dus dat je lid bent en je je daar meldt op vrijdag 28 december om 20.00 uur.


Dit is het boodschappenlijstje:

- 470.713.678 Fold Card Art envelop


- cardstock 15 cm x 25 cm (hoogte x breedte).Dit wordt de basis van de kaart.
- vellum 15 cm x 25 cm (hoogte x breedte).
- design papier A: 12,5 cm x 12.5 cm.
- design papier B: 14,2 cm x 9,8 cm (hoogte x breedte).
- klein beetje (witte) verf passend bij je papier.
- penseel om mee te spatten.
- stukje touw, kant of lint, of een paperclip of klein wasknijpertje.
- restjes papier, stansen of een plaatje, ingekleurde stempel o.i.d. om de kaart af te maken.
- je basismateriaal zoals een schaar, liniaal, mesje, potlood, lijm, snijmat.

Zorg dus dat je op vrijdag 28 december om 20.00 uur uur alle materialen klaar hebt liggen. Dan gaan we er weer iets leuks van maken!

Tot 28 december maart!

Liefs,




5 opmerkingen:

  1. Nou ik hoop dat ik de tijd heb om te kijken. Zou ik mee willen doen dan zou ik een andere basis moeten kiezen en alles aan passen en dat gaat me nu niet lukken. Maar kijken hoop ik zal wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen