Pagina's

woensdag 31 mei 2017

Sending you

Welkom hier vandaag een leuk pocketkaartje gemaakt met een nieuwe Dutch Doobadoo card art. Dutch Doobadoo - Card Art - Z-fold - 470.713.625.


Deze card art mal kun je op 2 manieren gebruiken. Gewoon open laten als kaart of je vouw alle delen na elkaar en plak ze aan de zij en onderkanten op elkaar vast. Op deze manier ontstaan er 2 pockets waar je weer een leuke label of evt. wat centjes in kan stoppen.


 Basis overgenomen op cardstock en verschillende design papiertjes uit de Life is a Journey papier set van Noor! design er op geplakt. Links heb ik nog een mooi randje tussen de pocket geplakt, Noor! Design - Blauwe mal - Rand met waaiers - 6002/0784. Alle randjes beinkt met distress inkt walnut stain.


Bedankt voor je bezoekje hier. Wens jullie nog een hele fijne dag toe.

3 opmerkingen:

  1. Wat een goed en leuk idee om dit stencil zo te vouwen. Ik heb 'm ook liggen, maar nog niet gebruikt. Dus dit ga ik onthouden. Je kaart is echt heel schattig: lieve stempel en prachtig DP.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    I’m vind de mal mooi maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de stempel geweldig vind.
    Mag ik vragen waar of van wie deze is?

    Met vriendelijke groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen