Pagina's

zaterdag 13 mei 2017

Lighthouse

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de Card Art van de vuurtoren. 470.990.003. Het blijft toch zo leuk om iets te maken, wat te combineren is met de zee.


De basis heb ik uit wit cardstock getekend en gesneden. Daarna heb ik het voorzien van 1 heel deel designpapier van een script. Daarna heb ik de tussenstukken uit rood designpapier gesneden en op de basis geplakt.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Lighthouse

Verder heb ik het versierd met diverse stansjes van Noor! Design die van verschillende series zijn. Met een stukje vissersnet en schelpjes heb ik het afgewerkt. Bovenaan nog een strik van raffia met een bedel van een bootje.

Een hele fijne dag allemaal en tot de volgende keer,

Groetjes Janet

2 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat leuk is de vuurtoren geworden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden. Toevallig zelf ook pas bezig geweest met dit stencil.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen