Pagina's

dinsdag 2 mei 2017

Home

Hallo allemaal.
Bij de Dutch Doobadoo collectie kun je hele leuke strandhuisjes 470.990.000 vinden. Ik wil jullie in dit bericht laten zien dat die strandhuisjes ook heel goed te gebruiken zijn om een verhuiskaart mee te maken.


Voor de achtergrond heb ik op een acrylblok een afdruk gemaakt met mijn distress inktpad. Daarna heb ik op het acrylblok een paar druppels water gespoten, er wat poeder van primary elements aan toegevoegd en met een kwast alles gemengd. Als je dan met je acrylblok een afdruk maakt op aquarelpapier, krijg je zo'n schitterende achtergrond. Voor het huisje heb ik 1 van de 3 strandhuisjes gebruikt. Een zijkant moet je dan zelf tekenen. De randen van het huis en de planken zijn met distress inkt wat donkerder gemaakt. Bedankt weer voor je bezoek hier.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.



Groetjes Hanny

1 opmerking:

  1. Erg leuk idee om strandhuisjes los van elkaar te gebruiken en deze is mooi geworden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen