Pagina's

vrijdag 19 mei 2017

Friends

Hallo allemaal,

Deze Z-fold card 470.713.625 is in April uitgekomen en het bracht mij op het  ideetje om er een label kaart mee te maken. Je kan hem dus niet alleen als Z-fold gebruiken maar ook zoals ik hieronder heb gedaan.


De basis heb ik uit wit cardstock getekend en geknipt. Dit heb ik beplakt met designpapier en vervolgens heb ik het aan de zij en onderkanten dicht geplakt. Zo heeft het pockets gekregen. De voorkant heb ik voorzien van wat bloemen en mijn favoriete paper art blaadjes 472.948.002.
Deze heb ik dit keer gekleurd met de groene oxide distress inkt.

 Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren

Deze laser paper art blaadjes kan je met diverse kleurmiddelen op kleur brengen, dus je kan altijd een passend groen bij je project maken.


De pockets heb ik gevuld met labels die ik zelf op maar heb gesneden zodat ze in de pockets passen. De grote label is 15 x 7 cm en de kleine 11 x 7 cm Deze labels heb ik ook weer beplakt met designppapier. 

470.713.625 Fold Card Art

De kleinste heeft een tekst stempel en een strik gekregen en de grotere label heeft een klein envelopje gekregen waar je eventueel geld in kan doen als je er een kadootje van wilt maken.

Ik hoop dat jullie hier weer een ideetje aan hebben.

1 opmerking:

  1. Super leuk en wat een goed idee! Ga het direct toepassen omdat ik een leuke cadeauenvelop wil maken voor een jarige vriendin. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen