Pagina's

donderdag 25 mei 2017

Dutch Doobadoo Bloghop

Goedemorgen dames,

Vanaf vandaag ligt onze nieuwe Dutch Doobadoo collectie weer in de winkels. Het thema voor deze maand is "the sky is the limit". Hieronder een overzicht met alle nieuwe producten. 


foto van Jaap van de Wouw.  
foto van Jaap van de Wouw.

foto van Jaap van de Wouw.

We hebben weer heel veel leuks dat we jullie willen laten zien.
En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 25 mei t/m 27 mei 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van Jolanda:

Jolanda





Hanny


Carla


Corry

Heel veel plezier bij het hoppen en we hopen dat we jullie weer mogen inspireren!

22 opmerkingen:

  1. Hoi Jaap en Jolanda,
    Wat een super gave collectie weer.
    Wat heeft het design team weer een geweldige inspiratie boost gegeven.
    Bedankt allemaal.
    Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke creaties heb ik weer gezien.
    Leuke ideetjes opgedaan en mijn verlanglijstje weer wat langer gemaakt hahaha.
    Heel erg bedankt iedereen.
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor alle leuke creaties! Heb weer genoeg inspiratie opgedaan!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een inspirerende hop hebben jullie weer voor ons gemaakt.
    Zo leuk dat we meteen de mogelijkheden van de nieuwe collectie zien.
    Nadeel is dat ik er zo hebberig van word (lol)
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige bloghop was dit weer en wat zijn er weer prachtige mallen etc. uitgekomen deze maand. De DT dames hebben er weer plaatjes mee gemaakt, chapeau!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige bloghop met veel prachtige creaties te zien en ook inspiratie opgedaan. Mijn verlanglijstje is weer een stukje langer geworden door die prachtige mallen. Dromen mag......... zo blijf je ook creatief!!!! Super gedaan allemaal dames en Jaap prachtige collectie uitgebracht, chapeau!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for the amazing blog hop. I really enjoyed it! And I just love your new releases.
    Greetings, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi en inspirerend deze bloghop!
    Ik vind de nieuwe collectie ook erg mooi en veelzijdig te gebruiken.
    Geniet van de komende zomerse dagen en succes allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn er erg leuke dbbd mallen op de markt gekomen en zo veelzijdig. Je krijgt zo al de zomerse dagen in huis Fijne dag groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke mallen zijn er weer bij gekomen ik heb genoten van alle creatie bedankt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend veel mooie dingen ben ik tegen gekomen! Ik heb erg veel inspiratie opgedaan! Ik word zo blij van al deze blogs! Super leuk om te zien wat voor verschillende dingen er allemaal mogelijk zijn! Bedankt voor de leuke inspirerende bloghop!!
    Lieve groetjes Irina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige nieuwe collectie en de dames hebben er weer prachtige creaties mee gemaakt!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn rondje gemaakt,maar bij Jolanda de Ronde lukte het niet om een reactie achter te laten,jammer was een mooie en stoere mannenkaart. Wat een mooie nieuwe collectie is er weer op de markt. Dat wordt weer hard werken met al dat moois.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke mallen zijn er weer bij gekomen ik heb genoten van alle creatie bedankt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat weer een prachtige nieuwe collectie zeg! Een aantal mallen stonden al op mijn verlanglijstje, maar ik ben bang dat er nog een paar bijkomen. En ik heb ook nog niks hahaha.
    De dames hebben weer goed hun best gedaan en er prachtige creaties van gemaakt. Weer genoeg inspriatie opgedaan tijdens deze bloghop!!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige creatie's zijn er weer voorbij gekomen met de nieuwe mallen. De wolkenmal vind ik erg lief voor babykaartjes en met de vlieger kan je meer als ik in eerste instantie dacht.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb al eerder aangegeven (hier en Facebook) dat ik dit zo'n mooie serie vond/vind. Ik had al wat mallen besteld, maar ga zeker nadenken of ik er niet meer wil. Dank jullie wel voor de inspiratie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Opnieuw ben ik verwonderd bij de vele mogelijkheden die de mallen brengen. Deze reeks vind ik super gaaf en geeft me weer inspiratie. Ik moet ze alleen nog aanschaffen! Het wolkje en de vlieger vind ik super cool en de ballonmask een must have.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige voorbeelden dames!
    Mooie materialen DDBD, en weer veel inspiratie op gedaan.
    Ben ook benieuwd naar de luchtballon.
    Genoeg om op boodschappenlijstje te zetten, en vind het ook nog betaalbaar.:)Heerlijk!
    Hebben jullie nu genoeg veren om te vliegen...........;)om bij het thema te blijven, hihihi.
    Fijn weekend en bedankt, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo, ik heb bij Carla een berichtje achter gelaten.
    Zie nu bij gmail dat het bericht niet aangekomen is. Wegens een failure.
    Vind haar mannen envelop Super leuk, met de extra inleg.
    Weten jullie waar dit aan ligt?
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige mallen zijn dit. Iedereen heeft hele mooie creaties gemaakt.
    Bedankt voor jullie inspiratie!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hop, hop 't zit er weer op en wat een inspiratie van kaarten mal tot cadeauenvelop...de inspiratie is weer helemaal TOP!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen