Pagina's

maandag 29 mei 2017

De vogeltjes Fluiten

Wat was het heerlijk om de afgelopen dagen de zon weer te zien! Zeker woensdag was het heerlijk omdat de wind uit een andere hoek waaide waardoor de temperatuur zo fijn omhoog liep. Op het moment dat ik deze post schrijf, is het weer bewolkt en somber. Maar omdat ik verlang naar het voorjaar heb ik frisse lentekleurtjes designpapier gepakt en daarmee een kaart gemaakt.


deze keer gebruikte ik de Shape art Label van Dutch Doobadoo.  Achter de opening van de schitterende cirkel van Anja deed ik een gedeelte van het designpapier en matte het op het blauwe designpapier. De andere vogel met bloemen en tak knipte ik uit en plakte ik er met wat 3d kit verhoogd naast.

470.713.114 Shape Art Label Mirror

Wat takjes met bloemetjes langs het plaatje. Onderaan een tekst op een banner met een vlinder ernaast. De kleine label blijft zo staan door de strik van tule, organza en een bedel.  In de bloemetjes en op de cirkel met verschillende soorten parelpennen pareltjes gemaakt. Wil je deze kaart ook eens maken? Hier vind je de SOL.

Een fijne dag allemaal

Groetjes,
Tineke

4 opmerkingen: