Pagina's

dinsdag 16 mei 2017

Butterflies

Wat is dit Shape Art model toch gaaf van Dutch Doobadoo. Die ga ik vast vaak gebruiken. Ik heb voor de basis kaart de kleuren wit en zwart gebruikt. 


Omdat ik felle kleuren Gellatos heb ik gebruikt vond ik dze 2 basis kleuren wel erg goed er bij passen. Zo steekt het lekker af.

470.713.142 Shape Art label 2

Ik hou daar wel erg van, het contrast.

Naturlijk mogen wat vlindertjes en een lintje niet ontbreken.


De gras stempel die ik gebruikt heb is van Noor! Design. Echt een te gekke stempel voor dit soort kaarten. Je kunt de stempel met inkt maar dus ook met gellatos goed combineren.


Ik heb meerdere kleuren Gellatos gecombineerd, zo krijg je een mooie overloop.

Deze kaarten is één van de creaties die we gaan maken bij Stempel Technieken deel 7. Deze geef ik op zaterdag 17 juni en vrijdag 30 juni. Kom je ook?

Zaterdag 17 juni kun je hier rserveren.

 Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Vrijdag 30 juni kun je hier reserveren.


Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Wie weet tot dan en allemaal een hele fijne dag gewenst!


1 opmerking: