Pagina's

maandag 22 mei 2017

Beach

Dag allemaal,

Er zijn afgelopen maand weer heel veel leuke mallen uitgekomen van Dutch Doobadoo in het thema "Sea you soon" waaronder deze Dutch Card Art mal van de vuurtoren.


Ik heb de basis gemaakt van wit en rood cardstock. 


Het stempelafdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met de BrushMarkers van Winsor & Newton toen ik afgelopen week gezellig bij Fauve op een crop was. 


Achter de raampjes van de vuurtoren heb ik papier met wolkjes geplakt. Met touw een label aan de vuurtoren geknoopt met daarop een tekst die ik uit het designpapier geknipt heb.


Ik heb de kaart nog afgemaakt met wat natuurlijk materiaal en wat schelpjes. Op naar weer het volgende maritieme project. Dat laat ik jullie binnenkort weer zien.

 Fijne dag nog!

   

1 opmerking: