Pagina's

dinsdag 3 maart 2015

Sweet Berry's

Hallo allemaal,

Je zal het vast wel weten maar Dutch Doobadoo heeft een eigen Youtube kanaal waar je filmpjes kan bekijken hoe en wat je met de producten kan maken.


Zo is er nu deze Dutch Card Art - Strawberry. Als je de verpakking zo ziet dan denk je, wat gaat dat worden, dus ook hier is een filmpje van gemaakt. Want dit word dus een  ontzettend leuke aarbei !


Natuurlijk heb ik er al mee gespeeld om voor het filmpje een voorbeeld te hebben en ook mijn dochter heeft er 1 op haar verjaardag gekregen met een briefje erin waar ik op had geschreven wat haar kado zou zijn.


Dit zijn de aardbeien zoals ze dan uiteindelijk gaan worden. Leuk toch ! En je kan ze versieren door op het blaadje diverse artikelen aan te brengen zoals bloemen, een strik en in dit geval nog een banner met een leuke tekst erop. De aardbei zelf kan je voorzien van kleine pareltjes als stipjes of met een zwarte pen of, nou ja met van alles  


Hier nog even een foto dat ik de aardbei heb laten hangen aan de strik.  Wil je nu ook graag de aardbei maken dan kun je dus op een filmpje, wat ik voor jullie gemaakt heb, precies zien hoe het in z`n werk gaat. En ja kan ook lid worden van het Doobadoo youtube kanaal zodat je geen enkel filmpje meer hoeft te missen..handig toch.


Klik op de button en je komt bij het filmpje van de 
Dutch Doobadoo Card Art - Strawberry

Tot de volgende keer en veel plezier met het kijken van het filmpje.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen