Pagina's

maandag 26 januari 2015

Hoera

Hallo allemaal,

Wat blijft deze Card Art - Camera toch een leuk patroon. Dit keer heb ik er een feestelijke kaart mee gemaakt.


Uit Kraft heb ik de camera gesneden en uit design papier nogmaals maar dan een maatje kleiner. De randjes hiervan heb ik met de distress tool ruw gemaakt en vervolgens nog even wat doobadoo pasta langs de randjes gesmeerd.


Voor de binnenkant heb ik een Kraft kaart na het patroon getekend en beplakt met design papier. Ook hier de randjes weer bewerkt zoals ik hierboven had beschreven. Daarna heb ik er een doily opgeplakt en een lintje met de happy birthday tekst. Met een cirkel tekst stempel precies op de plek waar de lensopening zit en wat Kraft gestanste kadootjes is de label klaar.


Natuurlijk aan de voorkant een toef bloemen waarbij ik een paar rolroosjes heb verwerkt en de paper Art blaadjes. Ook heb ik er nog een Kraft kadootje tussen geplakt.


De vlaggenlijn heb ik 1 keer uit Kraft en 1 keer uit design papier gestanst en deze wat scheef over elkaar geplakt. Daarna er de letters HOERA opgeplakt die ik met de alphabet stans heb gemaakt.  Ook zit er nog een libelle op die ik uit designpapier had gestanst. 


Dan wens ik je een fijne dag verder en wie weet tot gauw,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

1 opmerking: