Pagina's

donderdag 8 januari 2015

A Gift for You

Afgelopen maand was er in de Dutch Doobadoo Facebookgroep (klik HIER) weer een ontzettend leuke SOL. Raffaela had deze keer bedacht om de Dutch Doobadoo Card art mal - Slee op een Merci doosje te gaan plaatsen, wat een tof idee weer.

Wil je graag de hints nog lezen zodat je ook deze creatie kan maken? Kijk dan even bij dit blogbericht:


Ik heb voor mijn creatie het prachtige papier van Maja Design gebruikt - A gift for you. Het plaatje wat ik heb gebruikt is een stansvel van The Hobby House - Gingerbread Wishes. Deze heb ik uitgeknipt en met 3D foam opgeplakt zodat ze iets voor de slee zitten.


Ook heb ik de Noor! Design lantaarn 6002/0194 nog achter het "stempelafdrukje" verwerkt. Van de Cardboard Art sterren heb ik de bovenkant voorzichtig afgescheurd zodat je het ribbeleffect ziet, daar overheen heb ik wat Crackle Paint wit gesmeerd.

Dutch Card Art - Sleigh

Op het Kraft paaltje heb ik met de label stickers de jaartallen verwerkt.
Voor de slee heb ik een laag sneeuw gemaakt, hiervoor heb ik de Structuurpasta gebruikt.


Ook mag een flinke "bloementoef" niet ontbreken. Deze keer is de basis gemaakt van wat mos, daarop heb ik wat rode doosjes geplakt en wat witte parels.  Ook zie je de prachtige takjes nog, gemaakt met de Elizabeth Craft Design - Sprig with Berries stans.  De takjes met rode besjes en de kleine paddestoeltjes zijn van Scrapberry's.

Cardboard Art - A5 - Stars  Dutch Kraft Art - Wood fences

Hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren.
Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten