Pagina's

zondag 23 november 2014

Thank You

Hallo allemaal,

Het is nu herfst en wat een prachtige tijd is dat toch. De kleuren in de natuur zijn zo mooi. Rood, geel en bruin. En wat is dan mooier om zelf een herfstcreatie te maken en daardoor de herfst in huis te halen. Dan is de Shape Art Paddestoel wel heel ideaal hiervoor.


Als basis heb ik de fleshanger gebruikt. Die heb ik uit kraftpapier geknipt. De paddestoel is uit wit cardstock en rode papicolor geknipt. Op het rode gedeelte heb ik de mask Bubbles gelegd en ingesmeerd met de Dutch Doobadoo structuurpasta.

Enveloppe Art - Fleshanger label Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Mushroom

Echt een hele fijne pasta om te gebruiken. Smeert goed uit en is ook zeker niet te dun, waardoor alles onder de mask doorloopt. De paddestoel heb ik iets schuin op de fleshanger geplakt.


Bovenop de paddestoel heb ik een digi geplakt. Die heb ik ingekleurd met PanPastels.


Kijk eens hoe leuk de Paper Art Autumn zijn. Alles wat met de herfst te maken heeft op een A5 vel en in diverse groottes. Zo leuk! En dan mogen ze zeker niet ontbreken op een herfstcreatie! Ze zijn ook heel gemakkelijk in gebruik.

Dutch Doobadoo - Dutch Laser Paper Art - Autumn

Uitknippen, eventueel een kleurtje erop en opplakken maar. Het kleuren kan met diverse kleurmiddelen zoals distress inkt, potloen, copics enz, enz.  Ik heb ze zelf alleen een bruin randje gegeven. 


En ken je de nieuwe Kraft Art Leaves al? Het zijn die leuke bruine blaadjes die je op de foto hierboven ziet. Je knipt deze ook gewoon uit het vel en kunt ze gelijk op je creatie gebruiken. Op deze foto heb ik ook de Paper Art Autumn gebruikt.

Dutch Doobadoo - Dutch Laser Paper Art - Kraft Leaves

Onderaan de flessenhanger heb ik wat curly mos geplakt en hierin de blaadjes geplakt. Daarnaast ook de paddestoelen en bloemetje van Noor! design hierin geplakt. 


En dan als afsluiter die geweldige Label Art. Ze zijn gewoon super! Het zijn kant en klare labels met geweldige teksten. Zoals de tekst op dit label. Je hebt de keuze uit Engelse en Nederlandse teksten. En voor de kerstkaarten zelfs speciale labels met witte teksten. Leuk toch!

Label Art - A4 - Everyday UK

Voor deze fleshanger heb ik een bedanktekstje uitgezocht. Fleshanger om de fles en klaar is je cadeau! Dit is een leukere manier om een fles wijn cadeau te geven dan in een papieren zak, toch En, heb jij de fleshanger al? Ik ben heel benieuwd wat je ermee gemaakt hebt. Laat je hem ook zien in onze Facebook groep?


(Klik op de foto)

Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je hiermee een beetje heb kunnen inspireren.  Heb je nog vragen? Stel ze gerust in onze Facebookgroep en je krijgt altijd een reactie van ons terug. En echt doen hoor, want we helpen je graag!!

Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,




 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


2 opmerkingen: