Pagina's

donderdag 20 november 2014

Peek A Boo

Hoi Allemaal,

Vandaag weer een creatie van mij op het Dutch Doobadoo blog. Ik ben aan de slag gegaan met de Card Art camera, wat een geweldige mal. Ideaal voor een trouwerij of de geboorte van een baby.


Ik heb onderaan het papier bewerkt met Dutch Doobadoo structuur pasta in combinatie met een Dutch Doobadoo Mask. Het afdrukje is gekleurd met copics. Door een cirkel te maken die wat dikker is lijkt het wat meer op een lens.


Bij deze cirkel heb ik wat bloemen geplakt. Aan de linker kant zie je een swirl plakparels en een stukje filmstrip.


Op tag die er in past heb ik designpapier geplakt. Daar kun je een kadokaart of wat geld bij doen.

Dutch Card Art - Camera 2delig

Happy Crafting!
Hugs Liz xx

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten