Pagina's

woensdag 26 november 2014

Kerstmis

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie laten zien dat je met de Dutch Shape Art Label Miror ook een easel kaartje kunt maken.

.
Ik heb daarvoor twee dezelfde maten van de tag omgetrokken  en beplakt met Design Papier. De tweede tag heb ik naar voren gevouwen zodat de easel vorm ontstaat. Dus ook het naar voren gevouwen stukje beplakt en de helft die daaronder zit natuurlijk ook.


De kleinste tag omgetrokken op Designpapier en een maatje groter op Cardstock. Het afdrukje is ingekleurd met Sennelier  en daarna gestanst en gemat. Langs de mouwen en op de muts heb ik liquid snow gebruikt om het als een bontrandje over te laten komen.

Dutch Shape Art - Label Mirror

De bloem is een stans die ik bewerkt heb met gesso en een molotov marker. De kerstklokjes bovenaan zijn gemaakt met een malletje en lichtgewicht klei.


Hierachter heb ik nog een tag gemaakt die je er in kunt steken met evt. een persoonlijke tekst.


Ik heb er een kerstwens op gestempeld. Gaatje bovenaan voor de strik zodat je hem er ook makkelijk in en uit kunt halen.

Ik hoop dat jullie er zo weer een ideetje bij hebben.


 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


 

 

2 opmerkingen: