Pagina's

vrijdag 7 november 2014

Geeft je Modelleerpasta een kleurtje

Hoi hoi allemaal,

Ook ik ben één van de bofbipsen die al aan de slag kon met de nieuwe modelleerpasta van
 Dutch Doobadoo. En ik ben om hoor.

Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth 250ml

Het werkt geweldig. Vandaag was is aan iets bezig en wilde daarop de nieuwe blaadjes masks gebruiken. Maar de blaadjes wilde ik zwart hebben en niet wit. En als ik die naderhand moet gaan verven, wordt het niet zo mooi dan dat ik zwarte modelleerpasta zou gebruiken. 

Dutch Mask Art - Leaves Branch

Dus aan het experimenteren geslagen. En het lukte! Dat wil ik jullie niet onthouden. Ik heb de modelleerpasta zwart gemaakt.

Hoe doe je dat?
Aan de hand van onderstaande foto's wil ik dat duidelijk maken.


Uit het potje een schepje pasta genomen en op een stukje kraft gelegd.


Gewoon een dotje zwarte acrylverf erbij gedaan en roeren maar.


De hoeveelheid verf is natuurlijk afhankelijk van de kleur die je wilt.
Ik heb er behoorlijk wat zwart bij gedaan.


En dit is het resultaat. Ik ben er happy mee. Want het betekent dus dat je de modelleerpasta is alle kleuren kunt maken door een beetje acrylverf door te doen. Hoe leuk.

Nog even het verschil:


Links de orginele kleur pasta en rechts mijn gekleurde pasta. Wat ik ermee gemaakt heb gaan jullie uiteraard binnenkort zien, maar we wilden jullie dit alvast laten zien.

Is het trouwens geen geweldig mooie Mask?


Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:

   
   
   




3 opmerkingen: