Pagina's

dinsdag 11 november 2014

Christmas Trees

Hallo allemaal,

In oktober liggen deze gave MDF Kerstbomen in de winkels. Wij mochten er al mee stoeien en ik heb er een kersttafereeltje mee gemaakt. 


Als eerste begonnen om alles te bewerken met een laagje gesso. Toen begonnen aan de boompjes. Dat was best wel een klusje. Met een blaadjes pons heb ik er eerst een heel aantal geponst. Daarna ben ik gaan plakken en ze takje voor takje met lijk opgeplakt. Hoop dat de foto's dat duidelijk maken.


Daarna de bomen in het onderplaatje gestoken en deze bedekt met structuurpasta. dat lijkt op sneeuw dan, Echt leuk. Toen het lichtsnoertje bevestigd en de houten sterren erop geplakt. Als laatste met grove structuurpasta sneeuw op de takjes gedaan.

Dutch MDF Art - Tree set

De engeltjes komen uit mijn kerstvoorraad. Het jute zakje lag al een poosje in een la en vond ik er mooi bijstaan. De cadeautjes gemaakt met een strik erom en klaar was Marianne.


Hier zijn de lichtjes uit.


Hier met de lichtjes aan. Ik hoop jullie weer een ideetje aan de hand te hebben gedaan.

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

   
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten