Pagina's

zaterdag 14 augustus 2021

Congratulations

  Hallo bloglezers.

Bij de Dutch Doobadoo mixed media collectie van juli zitten weer veel leuke slimline masks om voor diverse projecten te gebruiken. Deze keer heb ik de nieuwe stippen mask bij een slimline kaart gebruikt.


Als achtergrond voor deze kaart heb ik een achtergrond gebruikt heb die ik nog had liggen. Deze achtergrond is met de gelli plate gemaakt in combinatie met alcoholinkt. Je ziet heel vaag nog een andere mask terug op deze achtergrond.



Over deze achtergrond heen heb ik met acrylverf en een blending tool de stippenmask uit de mixed media juli collectie van Dutch Doobadoo gebruikt. Het sticker vel met de klokken is ook bij deze kaart erg leuk om te gebruiken.


Door de randen van de klok iets met een bij passende kleur distress inkt aan te zetten, past de klok beter bij de kaart.


Ook de paper art cirkels geven leuke accenten aan je kaart. Ook deze cirkels kun je gemakkelijk met distress inkt en een blending tool kleuren.


Het chipboard heb ik ook gekleurd met distress inkt. Dit ga je vermoed ik vaak terug zien bij mijn creaties.


Het is zo heerlijk ontspannend om creatief bezig te zijn. 


Leuk dat je weer hier kwam kijken. Tot een volgende keer, 

groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten