Pagina's

maandag 2 augustus 2021

100 % Kerstmis

  


Hallo allemaal,

Ik heb een kerstkaartje gemaakt met de nieuwe slimline papierset van Dutch Doobadoo. Ik maakte de basiskaart met slimline stans.


Vervolgens ging ik aan de slag met wit en en rood cardstock en het desginpapier uit de onderstaande Crafty Kit.



Dutch Doobadoo Crafty Kit Slimline Oh Deer
473005 013 


De schattige hertjes die ik in de eerste  en de derde vierkant geplakt heb horen bij deze Crafty kit. In het midden heb ik met een tekststempel de tekst "100 % Kerstmis" gestempeld. 


De plaatjes van de boom en het kersttakje komen ook uit deze kit. Met rode stickels heb ik de ballen in de boom en de besjes bij het kersttakje een extra accentje gegeven.  Inmiddels heb ik de slag voor het maken van kerstkaartjes al weer aardig te pakken en begint mijn voorraad met kerstkaartjes langzaam te groeien. Ik heb er nog lang niet genoeg maar het begin is er.  Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten