Pagina's

donderdag 5 augustus 2021

  Hallo allemaal,

Ik had de kaart al een tijdje klaar, maar had hem helemaal nog niet laten zien. Dat wordt dus tijd haha. 

Voor de basis heb ik de Card Art Slimline Flipover gebruikt. De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock, daarna de binnenmaten uit designpapier van Maja Design.

Dutch Card Art Slimline Flipover
470.713.874

470.713.874 Card Art Slimline Flipover

 

De stempel van Magnolia heb ik ingekleurd met copics. Links achter de stempel heb ik de stuc tape van Noor! Design geplakt. Dit blijf ik toch echt een toffe mal vinden, die je overal voor kunt gebruiken. Bovenaan heb ik nog bloemen geplakt. Deze zijn van Elizabeth Craft Designs. In de bloemen heb ik een pareltje gemaakt met de Pearl Pen wit van Dutch Doobadoo.

Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit
870.003.010

870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit


Bij een verhuiskaartje mocht de brievenbus natuurlijk niet ontbreken. Deze is van Noor! Design. Daarachter heb ik nog een smal grasrandje geplakt.


De binnenkant van de kaart heb ik heel eenvoudig gehouden. De bloemen die ik op de voorkant heb gebruikt, heb ik ook aan de binnenkant geplakt. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten