Pagina's

donderdag 12 augustus 2021

Baby

  


Hallo allemaal,

Na alle leuke reacties op mijn vorige vintage creatie heb ik nog maar een keer een vintage kaartje gemaakt maar dit keer voor een geboorte. 


Ik maakte dit kaartje met een Dutch Doobadoo mal. Deze mal vind je hieronder.

 

Dutch Card Art Ruit Diamand

470 713 861

Vervolgens heb ik de kaart beplakt met designpapier uit een blokje van Stamperia. Bij dit blokje kun je ook een zakje met die-cuts kopen die heb ik veel gebruikt op deze kaart waardoor ik verder niet zoveel meer hoefde te doen. De randjes van het designpapier heb ik bewerkt met bruine inkt waardoor het nog wat meer een vintage look krijgt. Ik heb de kaart dichtgeknoopt met 2 roze lintjes door de strikjes los te maken kun je de kaart ook aan de binnenkant bekijken. Hierin heb ik een babyplaatje geplakt die komt uit een knipvel. Maar wat is het een schatje. De tekstjes erboven en eronder zijn ook weer die-cuts.


Zo ziet de kaart eruit wanneer hij helemaal opgevouwen is.


Op de voorkant zie je deze leuke klok nog.


Verder heb ik op de voorkant nog wat bloemetjes verwerkt in de rechterbovenhoek.

Ik ben ook dit keer weer erg tevreden over mijn vintagekaart. Hopelijk vinden jullie hem ook weer mooi. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

2 opmerkingen: