Pagina's

donderdag 1 augustus 2019

Dutch Doobadoo Release Bloghop

We hebben weer super gave nieuwe mallen in onze collectie deze maand. Deze willen we graag met jullie delen. Dus kijk gezellig mee in deze blogpost.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.
Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

 Stuk voor stuk laat het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien, en laat jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Hanny

corry

Ineke

Tineke

Monique

Mirande 

Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga tussen 1 augustus t/m 3 augustus 2019 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Je start met hoppen bij het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!

24 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bloghop!
    Ik heb hele leuke creaties gezien, en zeker weer veel inspiratie opgedaan.
    Bedankt DT.
    Wat een gave nieuwe collectie zeg, word mijn portemonnee niet vrolijk van...
    Maar ikke wel haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke bloghop en wat zijn er weer mooie creaties gemaakt met de nieuwe mallen en mask. Heb al weer een paar op mijn verlanglijstje gezet! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke gave kaarten zijn het geworden. Echt kunstwerkjes. Gr Sabrina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel weer voor alle geweldige creaties en weer zulke leuke nieuwe mallen. Ik word er super hebberig van, deze wil je toch ook weer allemaal. TOP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mallen . Wou dat ik ze gemakkelijker vond in belgie. Verzendingskosten liggen nogal hoog als je ze besteld in Nederland voor belgie. Zou ze allemaal bestellen anders. Wel 1 tje met te keer.😁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het niet mogelijk is naar een winkel te gaan, raad ik je aan om naar een beurs te gaan in Nederland. Dan moet je maar 1x de afstand doen en heb je vele leuke winkels in 1 keer!! Daar vind je zeker en vast vele mallen van Duth Doobadoo en vele andere leuke dingen!

      Verwijderen
  6. Dames wat een geweldige keuze aan mallen en wat hebben jullie er stuk voor stuk iets moois van gemaakt. Het was een erg leuke hop. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een zeer diverse bloghop deze keer! Leuk om te zien! Dank je voor de inspiratie. Mijn handen jeuken om te starten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn stuk voor stuk super mooie kaarten!!!!
    De mallen zijn ook gaaf!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb ik prachtige creaties voorbij zien komen....met deze schitterende mallen!
    Het was weer genieten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk om alle creaties te zien, zulke mooie mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga de DDD mallen steeds meer en meer waarderen. Vindt ze heel prettig werken en je kunt er heel veel kanten mee op. Jullie hebben met deze bloghop weer gezorgd voor heel veel mooie en bruikbare inspiratie. Dank jullie wel.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn er weer veel leuke nieuwe spulletjes te verkrijgen. En met al deze inspiratie kan ik ook nog wel even vooruit. Bedankt voor alle leuke ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo bijzonder om van die kleine sneakpeakjes dan de bijbehorende kaarten te zien!
    Ik werk nooit met deze mallen dus weet wel waar ik de inspiratie op kan doen mocht ik winnen...zou erg leuk zijn!
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De nieuwe DDBD collectie is weer heel mooi! Leuke bloghop met veel mooie creaties! De creatie van Monique waarin ze de drie mallen combineert tot een prachtige creatie springt er voor mij echt uit! Ik vind die zoooooooooooo gaaf!Maar ja, ben dan ook een honden liefhebber!
    Bedankt voor de mooie creaties en de leuke ideetjes ,DT dames! Heb weer een heleboel inspiratie opgedaan...
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk al die voorbeelden!! Er zitten weer verschillende leuke mallen tussen die ik op mn verlanglijstje wil..om lekker uit te proberen!bedankt dames voor jullie mooie kunstwerkjes..erg inspirerend! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke creaties allemaal. En de nieuwe collectie is ook weer super !!!

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fantastische bloghop! Ik ben een fan vd mooie mallen van jullie en heb al een hele verzameling... Afgelopen 3 jaar vooral aan studie tijd moeten besteden, maar nu dat klaar is weer heerlijk bloggen en aan de knutsel. Inspiratie genoeg dankzij de bloghop, ik vermaak me de komende weken wel :) De nieuwe collectie is weer top: tijdloos en met veel mallen van Joy! En Marianne Design te combineren.

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke mallen komen er weer aan.
    Dank je wel voor deze Bloghop !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het was een genot om langs het designteam te hoppen wat hebben zij weer hun best gedaan om met die nieuwe mallen prachtige creaties te maken ...daar ga ik vast wel mee aan de slag de komende tijd....en misschien maken jullie me heel blij....zou wel super gaaf zijn... ;-))
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jullie hebben weer een prachtige collectie uitgebracht en de DT dames hebben er weer inspirerende creaties mee gemaakt!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwie, wat heb ik een leuke creaties gezien. Soms dacht ik, is de mal iets voor mij maar door dat ik deze kaarten heb gezien is de twijfel weg en zeg ik "Doen"

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Is de winnares inmiddels bekend?

    Hobbygroet
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen