Pagina's

dinsdag 11 juni 2019

Zonnestralen

Wat leuk is het kapoentje van Dutch Doobadoo! Zo noemen wij hier dat kleine rode beestje maar officieel heet hij lieveheersbeestje.


Uit zwart cardstock knipte ik de basis van het kapoentje.  Zijn vleugels kregen een rood - wit ruitmotief.  Ik vond het wel leuk om een paar stippen van rood en zwart cardstock op zijn rug te zetten. De andere stippen verving ik door de leuke klaproos met wat blaadjes. Omdat ik de klaproos wat natuurlijk te maken, heb ik in het hart van de bloem gestempeld met een stempeltje. Verder nog een paar houten kapoentjes toegevoegd.


De vleugels van een kapoentje moeten kunnen bewegen, is mijn mening. Ik heb ze dus vastgezet met brads. Op zijn buik heb ik een cirkel geknipt uit het paperpad Farmlife. Ook het ruitpapier komt hieruit. Als laatste een tekst gestempeld.

Card art Ladybug 470.713.709

Groetjes,
Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten