Pagina's

vrijdag 21 juni 2019

It's a Girl


Hallo allemaal,

Ik mocht voor de mailing van de mei collectie van  Dutch Doobadoo dit voorbeeldkaartje maken.
Ik heb hiervoor de onderstaande mal gebruikt.


Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock.

Dutch Fold Card Bottle Label
470.713.716

Hierna heb ik designpapier gebruikt.


Ik heb een babyplaatje op het kaartje verwerkt.  De randjes van het plaatje heb ik bewerkt met de distresser.Ik heb een lintje met roosjes onder het plaatje geplakt. Met een bruin floss touwtje heb ik een strikje gemaakt. In de pocket heb ik een label gestopt, deze heb ik gemaakt met een stans. Het labeltje heb ik bewerkt met een mask en met een bruine fine liner heb ik enkele hartjes voorzien van een extra lijntje. Aan het labeltje heb ik wat flosdraadjes geknoopt. 


Bovenaan de kaart heb ik een bloemen toef gemaakt.  Ik heb er ook enkele takjes bij geplakt, die ik  gemaakt heb met een stans. Met een roze lintje heb ik nog een strik gemaakt. 


Tenslotte heb ik nog een tekstlabeltje gemaakt waarop ik de tekst "It's a girl" heb gestempeld. Dit labeltje heb ik met een kanten lintje vastgemaakt aan de kaart. Hierna heb ik als afwerking nog enkele plakpareltjes gebruikt. 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

1 opmerking: