Pagina's

donderdag 20 juni 2019

Sketch Challenge #52

Hallo allemaal.
Hebben jullie de leuke uitdaging al gezien waarbij deze mask gebruikt wordt? Ook ik ben hiermee aan de gang gegaan.

  
Met een ronde gelli plate en verf heb ik de rand van de mask gekleurd. Hierna heb ik de randen met een schaar geragd waardoor deze er iets groffer uit komt te zien.

   
Hierna heb ik de cirkel van de mask over genomen, uitgeknipt en met oxide inkt een kleur gegeven.
Hier overheen heb ik stempelafdrukken gemaakt.

Ook heb ik met de Dutch Mask Art Grunge mix (470.715.136) en de oxide inkt nog wat chevrons op de achtergrond gemaakt.

Uit mijn stash heb ik van alles gezocht dat er qua kleur bij paste en opgeplakt.


De bloemen die op de schets staan, komen hier en daar terug. In plaats van een grote banner onderin vond ik het leuker om dit element met kleinere banner en een pijl terug te laten komen. Een beetje een vrije uitwerking van deze schets heb ik ervan gemaakt.


Mocht je ook mee willen doen met deze challenge, dan wens ik je veel plezier bij het maken ervan.

Groeten Hanny

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart. Ik ben een nieuwe aan het maken omdat ik geen bloemen en banner op mijn bijdrage had verwerkt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen