Pagina's

woensdag 16 januari 2019

Zwanger

Hallo allemaal,

Soms zijn er van die periodes dat er heel veel baby's geboren worden. Dat is op dit moment dus even zo. Dus ik mag lekker aan de slag met het maken van kleine cadeautjes. Voor dit cadeautje heb ik deze Dutch Doobadoo mal gebruikt.


 Dutch Box Art Handkerschief container 470.713.034. Het basisdoosje heb ik omgetrokken op wit cardstock. Dit heb ik nog een keer extra gemat op aquablauw cardstock. Om het doosje heb ik een hartjes rand verwerkt van Joy. Het blijft een leuk randje die ik al hel vaak gebruikt heb. 


 Op het doosje heb ik het leuke egeltje van DenDennis gebruikt. Heater Hedgehog. Deze heb ik gemaakt van het aqua blauwe cardstock in combi met kraft. 


De babyslinger heb ik gemaakt met een stans. Hiervoor heb ik kraft gebruikt. De letters heb ik bewerkt met inkt en ze daarna aan een blauw scrappersflosje gehangen.  In het doosje heb ik een paar sokjes gestopt en daarnaast nog een stempel verwerkt. Dit is een stempel van Joy uit de stempelset Clear Stamps Buttons 6410/0039.


Het cadeautje heb ik inmiddels weggegeven dus ik kan het jullie nu wel laten zien.  Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.


Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om dit doosje ook eens op een andere manier als cadeautje te gebruiken, erg mooi geworden! Grpetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg van jou lang geleden zo'n doosje met zakdoekjes erin bij mijn afscheid. Nu is er een mal voor! Leuk, want het is natuurlijk voor veel gelegenheden bruikbaar! Deze is heel gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen