Pagina's

woensdag 19 juli 2017

Superschattig

Welk meisje droomt er niet van om een ballerina te zijn? Vandaag laat ik jullie een echte meisjeskaart zien met een mooi balletpakje en schoentjes.


Met card art Fold 2 van Dutch Doobadoo maakte ik de basis van de kaart.  Op wit karton en designpapier "Eline's sweet star" tekende ik de mal over en knipte het uit. De afbeelding uitgeknipt, gemat op cerise karton en op de basis cirkel geplakt.

470.713.623 Fold Card Art 2

Het balletpakje maakte ik van cerise karton en snow paper en hangt aan een hangertje van kurk. De balletschoentjes heb ik uit lichtroze en cerise karton gestanst en verspringend opgeplakt en versierd met plakparel. Door de strik van tule, seambinding met charm aan waxkoord blijft de kaart staan. Afgewerkt met een tekst op een banner.

Groetjes,
Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten