Pagina's

donderdag 18 augustus 2016

Home

Goedemorgen allemaal.

Vandaag laat ik jullie weer een nieuwe creatie zien met een Dutch Doobadoo Card art mal "Book". Hoe gaaf is deze nieuwe Card art mal in de vorm van een boek.


Ik ben begonnen met rood cardstock, deze kleur kwam het dichtste bij de mooie rode van het Design papier "Summertime". Aan de bovenkant heb ik een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gebruikt. Ook deze keer heb ik hier en daar weer wat witte Gesso aangebracht.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Book

Het plaatje hoort eveneens bij het prachtige design papier. Hieronder heb ik een klein papieren kleedje gedaan, deze heb ik een beetje op kleur gemaakt met PanPastel, anders vond ik hem veel te wit. Hieronder heb ik weer een stukje ribbelkarton gedaan.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

 Aan de linkerkant heb ik uit groen karton een takje gestanst, hierop heb ik enkele roosjes gedaan, verder heb ik nog een strikje gemaakt van dun touw en deze tussen de roosjes gedaan.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders

De vlinders zijn eveneens van Dutch Doobadoo. Tussen de roosjes heb ik nog een bewegwijzering gebruikt, hierop heb ik de tekst Home gestempeld met een pijl naar rechts. Rechtsboven van het plaatje heb ik uit heel zacht beige/roze karton de nieuwe hoekmal van Noor! Design geplakt.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

2 opmerkingen:

  1. Wat is dit weer een fantastisch mooie kaart met de boekenmal van Dutch Doobadoo! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Het stukje ribbelkarton is een keus om te onthouden, geeft het boekeffect nog beter weer.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen