Pagina's

donderdag 11 augustus 2016

B-day

 Hallo allemaal,

De Card Art Strandbal kun je natuurlijk gebruiken voor een strand/zomer kaart. Maar deze is ook superleuk voor een verjaardagskaartje. Dat heb ik dus ook gedaan en dit is het resultaat geworden.


Voor de basis heb ik de mal overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenste cirkel overgenomen uit groen cardstock.  Uit het designpapier heb ik nog een aantal onderdelen van de strandbal overgenomen en uitgeknipt.

Card Art Beach Ball
470.713.600

En bij de bloemen mag natuurlijk de Kraft Art Bladeren niet ontbreken. 


De nieuwe Stencil Art Numbers 3 is weer een beauty hoor. Echt hele gave cijfers. De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock en de binnenmaten uit designpapier. Het designpapier plak je dan op het witte cardstock. De cijfers heb ik een beetje speels op de bal geplakt. 


In plaats van een tekststempel kun je ook de superleuke Paper Art Text Balloons gebruiken. Dit Paper Art vel bevat diverse tekstballonnen met allemaal verschillende teksten.

Dutch Doobadoo Paper Art Text Balloon
472.948.040

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren en laten zien dat het dus ook leuk is om van een strandbal een verjaardagskaart kunt maken. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: