Pagina's

vrijdag 3 juni 2016

For you...

 Hallo allemaal,

Met de Pinksterdagen had Noor! Design een superleuke uitdaging: Black is such a happy colour. En laat ik  nu dus van uitdagingen houden.  Dit is dan mijn creatie van de uitdaging geworden. Uiteraard heb ik voor de basis een Dutch Doobadoo Shape Art gebruikt, de Shape Art Eurolock. 


  De Shape Art heb ik overgenomen uit zwart cardstock. Daarna een maatje kleiner uit wit cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier van Noor! Design. 

Shape Art Label Eurolock
470.713.132


De randen van het zwarte cardstock en designpapier heb wat wit gemaakt met de Dutch Doobadoo witte gesso. De stempel heb ik ingekleurd met Brushmarkers.

Dutch Doobadoo Gesso White
870.002.010


Op de zwarte vlinder (Noor! Design) heb ik de Paper Art vlinder geplakt. De witte Paper Art vlinder geeft zo een mooi contrast met de zwarte vlinder.

Dutch Doobadoo Paper Art Butterfly
472.948.007



Ook hier heb ik nog een vlinder van Noor! Design geplakt. En daar bovenop weer een Paper Art vlinder. Linksboven heb ik nog wat parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White. Altijd leuk om te gebruiken om een "leeg" plekje op te vullen.

Dutch Doobadoo Pearl Pen White
870.003.010


De bloemetjes heb ik gemaakt met de Floral Flourishes mallen van Noor! Design. In het midden van de bloemetjes heb ik parels gemaakt met de Pearl Pen White. En ja, zoals je ziet was ik een beetje ongeduldig en heb niet gewacht totdat ze goed gedroogd waren. 


Bij de rechterbloem heb ik de parel per ongeluk aangeraakt en ja, daar kan die dus echt niet tegen hihi. Volgende keer toch meer geduld hebben dus. Bij de bloemen heb ik nog de Dutch Doobadoo Paper Art blaadjes geplakt. 

Dutch Doobadoo Paper Art Blaadjes
472.948.002



Ik hoop dat ik met dit kaartje je een beetje heb kunnen inspireren. Als je vragen hebt, mag je ze uiteraard stellen!

Ik wens je nog een hele fijne dag.
Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten