Pagina's

donderdag 16 juni 2016

Bloemen houden Van...

Gezellig dat je hier bent vandaag, Welkom! Ik ben helemaal in de ban van de bloemen kleuren op moment. Je maakt er zulke sjieke eenvoudige kaartjes mee.



Voor de vorm van de kaart heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo genomen. Shape Art Frames Vierkant ornament -470.713.111


Onder de stempel heb ik 1 van de laatste nieuwe Noor! design blauwe mal geplakt Vierkant 6002/0537. Vlinder rand maken de kaart helemaal compleet, die horen toch bij elkaar?


Bedankt weer voor jullie bezoekje hier. Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan bij het zien van deze creatie.

Lieve groetjes

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en ja, kleuren blijft altijd leuk al doe ik dit de laatste tijd te weinig, maar als ik jouw kaarten zie krijg ik er toch weer zin in!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Ik heb deze stempel ook liggen, gebruik 'm veel te weinig, dus je hebt me wel weer op een idee gebracht.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen