Pagina's

maandag 17 februari 2014

Thanks

Goedemorgen ,
 Vandaag mag ik hier weer wat laten zien.
Ik heb een cadeau setje gemaakt om iemand te bedanken.
Het bestaat uit een kaart gemaakt met de shape art mal 470.713.100
Deze mallen zijn zo ideaal , hebben een klein prijsje en oneindig veel mogelijkheden.


Het prachtige papier wat ik gebruikt heb is van Craftemotions. 
het is super ! Het is een lijn op kraft papier  en zoooo mooi!



 Omdat ik dit setje gemaakt heb om iemand te bedanken heb ik er met de 
enveloppe mal 470.713.003 een enveloppe bijgemaakt om een cadeaubon in te doen . 
De kleine vlindertjes zijn paperart vlinders 472.948.007 en maken het helemaal af .



Dit was mijn inspiratie weer voor jullie vandaag.

Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames ornament vierkant Dutch Doobadoo - Envelop stencil langwerpig  Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - vlinders

Groetjes,

3 opmerkingen: