Pagina's

dinsdag 11 februari 2014

Perfume

Hoi allemaal, 

Vandaag weer een kaartje van mij met de geweldige artikelen van Dutch Doobadoo.
Ik gebruik ze graag bij alle kaarten die ik maak.


Ik heb twee Magnolia stempels gemaskeerd van de nieuwste collectie en samen gebruikt met de prachtige Honeycomb zachtboard  470.715.001 .Ik vind deze erg leuk om te verwerken. Voor het parfumflesje heb ik een Tim Holtz flesje gebruikt, en daar in heb ik wat papiertjes gedaan. Op de dop heb een paar Paper Art veren / vleugels geplakt  472.948.013.


Even een andere manier om het flesje te gebruiken en past perfect bij het thema van mijn kaart.
Ook nog wat paper Art blaadjes bij de bloemen en klaar is het geheel.

Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - bladeren  Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - Veren  Dutch Doobadoo - Soft Board A5 - Honeycomb
hugs Liz xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten