Pagina's

donderdag 27 februari 2014

Demodagen Doeading



Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover... De demodagen bij Doe@Ding in Spijkenisse. En het gaat er dan eindelijk van komen: deze keer sta ik niet voor de tafel maar erachter. Hoe leuk is dat??


Deze dagen wil ik jullie laten zien wat je met de Dutch Doobadoo Shape art mallen kunt doen. En ik hoop jullie natuurlijk ook te kunnen helpen met vragen hierover. Of misschien wat tips en trics te geven. 
Voor degenen die mij nog niet kennen:
Ik ben Marianne Reijgersberg, moeder van 3 volwassen kinderen en aanstaand oma. (Spannend!) Ik werk 30 uur in de week met heel veel plezier als juf op een basisschool en ben eigenlijk al zo lang als ik me herinner bezig met dingen maken. Naast mijn grootste hobby, kaarten maken (waarvan het inkleuren van de afdrukjes een geliefd onderdeel is), scrapbook dingen en soms ook mixed media, brei, haak en naai ik ook heel graag. De aanstaande kleinzoon heb ik dan ook al aardig voorzien van truitjes, knuffels en het ledikantje voorzien van beddengoed.
Sinds 2010 heb ik een blog waarop ik veel dingen laat zien:
en sinds vorig jaar uiteraard ook een FB pagina:
Daar kun je niet meer buiten tegenwoordig.

Toen Jolanda Bergmans me vorig jaar benaderde om lid te worden van het Designteam Dutch Doobadoo, hoefde ik niet lang na te denken.
Het materiaal paste gewoon zo goed bij mijn werk en was een welkome aanvulling om hetgeen ik al had. En ik moet zeggen, ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Het is geweldig om met de nieuwste materialen aan de gang te gaan. Ik geniet van de uitdaging ervan en het heeft mijn blik verbreed. Maak ook andere dingen, in andere stijlen en dat houdt me enthousiast.



Op de foto zien jullie wat ik de komende dagen meebreng. Met een sneek van de nieuwste mal de theepot. Die is zoooo gaaf. Ik hoop hem morgen klaar te hebben zodat hij in het echt te bewonderen is.

Ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten, dus misschien wel tot morgen of zaterdag.





1 opmerking:

  1. zaterdag ben ik van de partij en kom ik zeker bij je kijken.
    heel veel suc6.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen