Pagina's

zaterdag 22 juli 2017

Bee Happy

Hallo allemaal.

Deze achtergrond had ik nog over van een workshop die ik gegeven heb en vond ik te mooi om niets meer mee te doen. De achtergrond heb ik gemaakt door aan bellenblaas zeepsop acrylverf toe te voegen. Je blaast van dit zeepsop gekleurde bellen en drukt dan daar je kaart in. Zo ontstaan de bellen op je papier. Van een cursist hoorde ik dat dit verf bellen blazen niet lukt als je geen groene Dreft afwasmiddel gebruikt.


Met distress inkt heb ik nog wat accenten gegeven met de Stripes and Dots mask. Bij het inkleuren van de stempelafdrukken heb ik Primary Elements gebruikt. Een pigmentpoeder waarbij je een erg mooie glans krijgt. Het vlaggenlijntje van Dutch Doobadoo is een erg leuk accent bij deze kaart.

Voor deze kaart heb ik gebruikt:

DDBD Mask Art A5 Stripes and Dots art. nr. 470.715.041


DDBD Paper Art A5 Party Garlands art. nr. 472.948.030

Geniet van je dag, 

groeten Hanny.

1 opmerking: